fredag 12 juni 2009

Älskar min förra rubrik!

nu, Nu, NU!!!!!!!!!!nu är det (jag tror knappt det är sant) SOMMARLOV!!!!!!!
Jag känner mig inte sommarlovigt alls. Vädret är ganska sommrigt men dåligt och jag är allmänt dålig också...
Det känns inte som att skolavslutningen var i går! Men det är nog för att jag inte sov så mkt i natt så det blev som en extra dag. Om jag fortsätter så här så kommer sommarlovet bli dubbelt så långt!!
Anledningen att jag inte sov var för att jag och många till tältade på en strand, ingen mindre än skaten.
I morse var tältet en av dom äckligaste saker jag varit med om.
Minst en chips påse låg utspridd i tältet och nu pratar jag om innehållet, en yougurt hade även hamnat i tältet(spräckt). Karin hade ätit ngt konstigt till middag(som låg i en påse ngn stans runt mitt huvud) som gjorde att det luktade surströmming i tältet.
Det luktade så äckligt i tältet att vi inte kunde städa det för då riskerade vi att spy. En som faktiskt spydde, 4 gånget till råga på allt, var emma ö.
En hysterisk tältning och jag har inte ens nämt badet, brännbolls spelet och filmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar