onsdag 3 juni 2009

Im back!

Im back! min dator har slutat att "plöris dampa" nu så nu blir det full fart med bloggandet!

har vandrat i måndags! det var kul men myrigt! asså inte en myra med ben utan en MYR med blöt mossa.. haha! intresant inte sant? :)
igår så var vi och kanotade! det var kul och jobbigt! men jag hade ju underbart sällskap i kanoten! <3 Men idag skulle vi vandra i kont! och jag försåv mig och missade bussen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PLÖÖÖÖÖRIS! jagoemma skulle ju gå där i regnet tsm men jag svek henne! förlåt emma.. :(men jag kommer imorn!

idag fyller pappa år och när jag ändå var hemma så passade jag på att baka en tårta! den har grön grädde på sig och massor med marsipanrosor så att alla kan få en! :] haha! ikväll blir det kinarestaurang! mmm.....

jojuste!! jag har ju varit barnakt! och oj så kul det var!! Wille och ebba är ju för söta! <3
(får lägga in en bild sen!)
vette sjutton vad jag ska skriva nu... och föresten är jag kissnödig..
hejsålänge! // karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar