måndag 8 juni 2009

JAG VILL!!! JAG ÄR TROTSIG!!

Bara för att du hatar mina sjuka rubriker ska jag fortsätta med dom!! MOHHAHAHA, jag är i trotsåldern.
I kväll har jag och Emma spatserat (cyklat, men spatsera låter mkt bättre) till stan och kollade först på niorna när dom va på bal. Alla hade jätte snygga kläder och coola håruppsättningar. Längtar till våran bal, jag ska ha dom snyggaste kläderna i världshistoren!
Sen stack vi till tivolit och spenderade en massa pengar (i alla fall jag) på onödig underhållning.
Emma stör sig på att vi i varje inlägg skriver att vi har plöris. Jag tycker det är respektlöst!! Jag kan inte rå för att jag har plöris och det är faktiskt så pass viktig information att alla borde få veta det(i alla fall dom som är smarta nog att läsa denna underbara blogg). Akta så jag inte smittar dig!!
/kaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar