tisdag 30 juni 2009

köttfärsbiff..

..äter inte jag, för jag är vegg så jag undrar själv vrf jag skrev denna rubrik.
Nu är jag frisk som en nötkärna och har varit det i ngn vecka elr så. Hängt ute på betness med min coola kompisar och spelat beatchvollyboll (jag stavar hur jag vill, förhoppningsviv rätt)
Så man är ju ganska brun nu dåra.
Hemma nu och bloggar(vad annars?), stick er till skellet (för folk som inte fattar: skelleftå) och stadsfesten på tors eller fre med emma
Nu är jag väääldigt avunsjuk på dig karin, som vart på grönan och åkt det som JAG vill åka!! Det irriterande är att jag ska till stockholm, ska ju till grekland och då sannar vi ngra dar i huvudstaden och hälsar på kusinerna och så. MEN vi ska inte till grönan för pappa är så snål! Han tkr att vi inte har ngra pengar efter (innan i det här fallet) 2 veckor i grekland.
Nu ska jag lägga min dyrbara tid på ngt viktigare än att blogga
FRÅN:KAJSA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar