onsdag 17 juni 2009

Sommaren blir det man gör den till kajsa! :)

kajsa,kajsa,kajsa... fattar du inte att jag inte kan sitta inne och mögla som en annan plöris-smittad potatis åke! det är ju fan fint väder i bullmar och jag är egentligen en fisk! så.. när det går.. då badar jag och när jag är en möglad, plöris-smittad potatis åke så bloggar jag! så ärdet bara! := ) föresten behöver det inte vara fiiiiiint väder för att man ska kunna bada! du kan ju alltid dyka under vattnet och blunda.. för då ser du ju inte åskmolnen som cirkulerar över ditt huvud! ;) jag har ingen rolig bild och inget annat roligt så jag kan ju skriva en skön sommardikt istället! :)


på sommarn är det alltid kul
då är jag jätte superful
för jag rullar mig i gräset och hoppar i hö
och duscha gör jag inte,nej jag badar i en sjö
så håret står åt alla håll
och på kläder har jag ingen koll
utan tar på min nån gammal väst
och så ser jag ut som en häst

i hagen korna bajsa
plöris det har kajsa
jag i vattnet simma

fast på himlen är det dimma
och jag äger på att rimma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar