söndag 20 december 2009

HEJ! IMORGON ÄR SISTA DAN I SKOLAN!! WIHOOOOOO! jäjä wowtjikaflo in the grow lika a mo its tha blow.. (job) jag vet att du tänkte det fell.. aja. .igår hade vi tjejkväll med charader, bajsbruna skumtomtar och gråt! mkt mysigt<3 har plattat håret och är grymt snygg! jag blev hur snygg somhelst! nu tänker ni säker " åh gud vad dryg hon är" men vet ni vad? ni är bara avundsjuka eftersom att jag har ett självförtroende som heter duga och inte ni! men jag tycker att ni ska skaffa er det så kan ni också vara bäst i världen! (efter mig förstås....) jag har köpt en brun hårtoining också! den ska kletas i håret dan före julafton, ska ha spakväll med mina systrar<3 vi handlade produkter idag för 2800:- yepp... men jag är glad för pappa betalade!!
Eftersom att felicia och kajsa nu har lagt ut romantiska bilder på varandra tänkte jag lägga ut en bild på mig från i sommras...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar