måndag 7 december 2009

hej livet är piss!

Hej allihopen som nu läser denhär blogen nu skiter jag i om någon gör det eller inte! jag ska iaf försöka skriva så ofta som möjligt! det är så jävla mkt som har hänt sen sist bara! aja.. jag orkar inte ta upp en massa gammalt crap! vi börjar fån och med nu! just nu suger mintt liv jag är börbannnad på en hel del människor som jag inte ska nämna namn på nu. fast jag är mest förbannad på mig själv! det är så jävla mkt att förklara! asså livet är helt sjukt det är bara äckligt! alla bara är falska och glada! kan man inte bara visa vad man tycker och gråta!!!! det är säkert bara jag som känner såhär men jag bryr mig inte. alla som tycker att jag är störd och pratar en massa skit får tycka det! jag bryr mig inte längre! inte om något. det är enda sättet att klara sig på utan att bryta ihop... om jag skulle gå och fundera på alla frågor som cirkulerar runt i mitt huvud skulle jag sprängas!! aa.. livet suger och jag orkar inet göra något åt det!!! det är så frustrerande att ingen förstår!
/karin

1 kommentar: