onsdag 30 december 2009

nästsistadagenpååret?!

Idag är det den näst sista dagen på året och det känns jäävligt sjukt. Sjukt..sjukt! Känns som det egentligen inte spelar någonroll om man är med eller inte, men jag är inte med. Jag är fast i maj, eller augusti kanske.. De senaste veckorna har jag varit speciellt uppe i det blå...

Igår var supertjejerna här!!
Alltså ni är så jävla super så det är inte sant! Ni förgyller mitt liv <3 :D

HAHAH, när min mamma kom in på mitt rum xD (förtjänt smiley)Kajsa hoppade som ett råddjur opp i kontorsstolen! WoooooooM så satt hon där!

Imorgon har jag tusen saker att göra, ändå har Kajsa tusen gånger fler! Stackars stressade barn på lov... men jag har faktiskt släppt rätt mycket. Jag är puckad och bryr mig inte riktigt om allt inte går enligt plan. Borde få hets men... what for? :)

Just nu borde städa efter nattens... ja.

vill skriva mer men är grymt trött. borde lägga in fina bilder som tjejerna här gör.. tack för bilden föresten! ;)

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar