onsdag 16 december 2009

Vägg

Alltså, jag borde skaffa en egen blogg. Eftersom jag vill skriva ut allt. Ur mig allt. Humörsvägningar herregud ja, kan man tjäna pengar på dem skulle jag vara miljardär. Fast jag vill inte ha en egen blogg, jag vill vara i min egen hjärna. Och det som finns kvar att skriva om och för andra att läsa då är vad jag köper på H&M. Helt seriöst, vem bryr sig?

Jag är en vägg, inget annorlunda egentligen. Fråga NO fröken bara.

Allt som var självklart är inte det. Eller? kanske halvt, kanske likadant, kanske allt är förändrat, fuck off, jag dör snart ändå.

Göra något eller inte. ETT VAL!
Satsa eller inte. Spelar iingen som helst roll. MVG i tyska och SO idag. Kul, gladare för det. Nej.

Men ska jag göra eller inte? kan ju göra lite halvt, eller inte. Lättast göra ingenting, lika meningslöst att testa.

/väggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar