tisdag 5 januari 2010

inte råttägg

Ni som känner mig vet att jag är väldigt tävlingsinriktad och om jag ger mig in på något är det för att vinna.

Dåså. Jag kommer hem från träningen och äter som en häst. Känner sedan efter och tänker
"vill få i mig mer protein"
jag fick säkert i mig tillräckligt men jag är beroende av att veta att träningen går till något bra, liksom :) Min kära mor säger
"koka ett ägg då"
jag säger "orkar inte, jag tar det rått"
mamma retas och säger att jag inte kommer klara av det av olika anledningar. AHA! En utmaning!

Ibland är en vinst inte alltid så rolig. yuck, det yuckigaste var att jag inte hade hjärnkapaciteten att förstå att en krossad gula skulle glida ner lättare, den som .. well.. fastnade i halsen :/

........................
JAG ÄLSKAR MITT LIV
tack till alla som får mig att känna så. Det ska bli ett roligt år :) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar