måndag 25 januari 2010

Karin!

Karin, jag älskar dig!

Du är faktiskt väldigt, väldigt bra. På många, många vis.

Förlåt att jag suger, suger kuk. För det vill jag verkligen, verkligen inte.

alltså när jag kom fram till dig när du satt o va ledsen sådär idag och plockade bort hår mellan dina ben(man läser det man vill läsa) och du började skratta var verkligen det bästa som kunde hända mig just då!





Jag håller med Kajsa om att normal är ett av världens sämsta ord. Typ som krig, bomb, död, föräldralös, för liten, för stor..jaha..vad hade vi därimellan då, jo normal. ingenting går alltså. Då vet vi. Låt oss leva livet då! Karin kan lära oss :) (inte det dääär)
Så du är inte normal.. men
du är speciellt perfekt :)
Hoppas jag får pussa på dig imorgon!

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar