tisdag 26 januari 2010

Kom inte på någon rubrik!

Hej blogg! har ett halvbra liv just nu... älskar mina vänner sjukt mkt och alla mina vänner som läser dehära ska veta att jag älskar er till 10000 och tack för att ni finns! <333
Idag hade vi klädsim på idrotten det var kul! jag livräddade med Emmispemmis :*
Och sen fick jag ha en blöt, sur, och iskall hundvallp i knät och en liten kattunge!
ni är för söta :* har inget liv just nu... väntar på att kl ska bli mkt så jag får gå och sova, aa faktist! :) Jag har världens drygaste låt på hjärnan kan jag lova!!!!!!!!! :( men.. tänkte skriva ett litet rim! :]
jag kallar den för:

vardagliga I-landsproblem!
_____________________________
Idag på skolan vi har simmat,
och det gick riktigt bra!
kajsa har sin ringklocka limmat,
fast det var inte idá!
Nu är det kallt, och jag fryser så jag dör,
igår fick vi palt och idag var det kör!
imorn har vi matte och prov såklart,
Det blir nog patte för jag är osmart!
Matte är tråkigt och suger fet,
det är jobbigt och inte alls lätt!
På hjärnan jag har en jobbig låt,
och min vän felicia är ständigt kåt!
____________________________________
Här är en fin bild på min ständigt kåta vän felicia som jag har ritat! :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar