onsdag 6 januari 2010

Säkert fel ställe att uttrycka sig

För en månad sedan i dag sårade jag en person som jag har tyckt väldigt mycket om. Jag har inte skuldkänslor men mitt humör är kanske inte direkt på topp idag. Jag hoppas att denne snälla människa kommer få ett gott nytt år och god fortsättning på livet.
Jag har lärt mig att inte lova sådant jag vet är svårt att hålla. Men att sätta upp mål är bara nyttigt.

Därför satt jag upp trevliga mål för mig själv igår. Which you don't wanna or gonna hear about. My goals are mostly a distraction from the thoughts that eat me up. Sometimes even I don't think I'm in need of those sort of thoughts and feelings. Or, maybe I never need them, as you said. So, the list of goals will help me, it must.
Else, I've lost, for real.

Mens suger. Jag hatar det. Äckligt. Jag vill inte ha barn på många år,om någonsin, så fuck.
"Men visst är det bra att veta att kroppen fungerar som den ska?"
Killars kroppar verkar inte ha några funktionella hinder? Går de runt o hindras av en jävla förbannelse?
Har mensvärk som aldrig förr också, fun, really, fun.

Något som är roligt på riktigt är Ebba.
hår på ollonet xD
/tjej 13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar