söndag 31 januari 2010

Jag ser fram emot att du ska börja leva...

Vad har hänt med bloggandet? Ingen vet... Känner mig för trött för att blogga vet inte vad jag ska skriva om.. vad jag har gjort idag... jaadu, jag har masat mig till kyrkan, suttit där med kajsa och frysigt. åkt till bullis en sväng och är nu tillbaka... vilken dag! intesant? Har just upptäck att ALLA mina bilder på något roligt sätt har raderats från min dator.. alla minnen, tjejkvällar, resor, och allmänt fina bilder. Jag känner mig faktist inte så himla ledsen.. borde vara det men jag känner mig inte ens lite ledsen, arg eller besviken på min cpdator.. har annat att tänka på.. aja jag har faktist några bilder kvar vilket känns bra, typ högst 20 st utav vadå? 10000000000000000000000? hmm.. tjaa., dethär blev iaf ett blogginlägg, med massa punkter och kommatecken! Jo föresten Kajsa, cykeln kan inte heta malte för de heter nadias hund! :)
HADEBRA // karin
föresten.. tittade igenom de bilder jag har kvar och hittade denhär gamla godingen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar