onsdag 3 februari 2010

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Varför är vi rå usla på å blogga!? vi måste ju slå rekord nu i Februari!! :P
Sitter i min säng, nyduschad och varm. Har min laptop i knät och en stor ben&jerrys halft baket i ena handen! :D kan livet bli mkt bättre? tveksamt...
har mailat typ 5 olika teaterar i stockholm nu... ( jag och kajsa ska praoa på någon rolig teater i stockholm förhoppningsvis ) ingen har svarat hittils men vi ska ringa imorgon.. eller jag ska ringa imorgon.... :/ jag vill bara utdela ett stort tack till min vän Kajsa ( plörisbloggare ) för att jag får lägga all min ilska på dig! det är lixom dagens höjdpunkt :P längtar till imorgon! BARA roliga ämnen och på lördag är det tjejkväll<3333333333 och sen blire kyrkan på söndag och sen är det min absoluta favoritdag på hela veckan! måndag!!!! då är det TEATER <3333
ska plugga lite so nu...
föresten har jag tänkt börja lägga ut en bild som har typ beskrivit en rolig, tråkig, stor eller bara helt random grej i min vardag! här har ni dagens bild:



HADEBRA // karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar