torsdag 24 december 2009

God... vad du vill! :*

GLAD PÅSK ALLIHOPA!
sitter hemma hos mormor, luktar prinskorv och glögg i hela huset! Jag smet iväg för att titta om någon var social! (tydligen inte...)
Har färgat håret, det blev asfult men jag orkar inte tänka på mitt hår!!! jag hatar det!
har fått massor med fina julklappar! (även om hela familjen var fast besluten om att skippa julklapparna i år! :) Jag har fått en film, chokladask, hårklämmor, hårsnoddar, 500 kr , ett par strumpbyxor, ett par snygga string och en resa till kanarieöarna!! ;D åker den 9 januari!! ;D;D;D;D;D sååå härligt!
Det är supermysigt att träffa släckten och så.. men jag sitter faktist hellre hemma med min film och min chokladask just nu!
Och jag är avis poå felicia som fick se på anna anka!! vi tittade tvunget på kalleanka fast jag är yngst i våran släkt!! pinsamt.. aja det är min släkt! här bryter vi minsan inte på traditionerna!!
;D Jag önskar alla en SUPERHÄRLIG jul ikv för alla förtjänar faktist att känna lite glädje på jul åtminståne!
och se till att ge alla som betyder någonting en extra kram eller slå en signal,, för tänk efter.. vad är det egentligen som gör livet värt att leva!?
GLAD PÅSK :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar