fredag 25 december 2009

Juldagen

Idag är det juldagen och Frida i min klass fyller år. Även jesus födelsedag idag, det är väl typ den vi firar kanske.

Har det väldigt trivsamt, är ute och går i kylan då och då, finns inte mycket att göra.. trevligt.. faktiskt älskar jag det. Finns fortfarande mat överallt... orkar inte äta för att jag tänker väldigt mycket, men ingeting.. asså, det går inte så bra.
Orkar inte tänka helleer, ska ha ett bra jullov, tror jag. Första någonsin.
Folk hemma mår dåligt, och nån annan vet varför men jag har inget med det att göra. Kan inte göra något åt det heller, stuck in the sand or something. Önskar jag var med bara. Äsch ska lägga mig och låta det blåsa över, om det någonsin gör det..

-jag återkommer

läser någon den här bloggen?

Jag laddar min iPod nano :) den äger. fett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar