torsdag 10 december 2009

JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA!

Jag har kommit till så många insikter idag! Som alltid, när jag är riktigt glad
- eller ledsen
Jag är förstås glad :D idioter eller inte, du är min :)
Det är så jobbigt att man bara inte kan skriva ner hela allehopen och få folk att förstå!
Det är livet.
Men vad är livet egentligen? GUD (skaslutasägagudmenlärintegöradetändå) vilken bra föreläsning idag! Han var grym och det snurrar som f!n i mitt huvve fortf, satt o pratade med mamma om universum och allt nyss, fast äldre människor(förlåt mamma) har gett upp om livets tankar känns det som, hon klagar lite o frågar " När blev du en sån cyniker, o.s.v. :) I love her anyway.

Det var en grym träning också, har inte tränat på en vecka så jag har känt mig väldigt ur form :( ! Men asskön stämning annars, som oftast, vi skryta om mitt slutbetyg i teknik för Raad också. MVG effing MVG :D i teknik, oväntat eller vad?!

På bussen hem såg jag en gammal typ.. ja fritidslärare, DET VAR JÄTTE TREVLIGT, han är väldigt social och vi pratade hela bussresan, synd att jag inte kom på hans namn, lite pinsamt, men sånt händer, universum är oändligt ändå :)

pussokramskumbanan! / felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar