onsdag 9 december 2009

Långt men kul blogginlägg!

Tjenispenis päronpung! som sack så har jag och kajsa diskuterat och beslutat oss för att bjuda in ännu en till bloggare som heter Felicia och är helt underbar! hon kommar alltid att vara med i våran blogg och ni som inte tål det får helt enkelt sluta läsa plöris och det är ju omöjligt så allting löser sig tillslut!
:D iaf, jag vet inte om jag har nämt att jag inte mår piss längre! jag har fått massor av kramar och kärlek av kajsa och felicia så nu mår jag helt ok! :)
Just nu sitter jag och äter en torr lussebulle! jag väntar på att felicia ska äta klart, jag ringde nämligen mitt i maten..
asså det finns en grej som är lite jobbig just nu och det är att jag och felicia inte alls kan komunisera! näe.. vi förstår inte ett skvatt av vad den andra säger. jag är inte alls säker på att jag störde mitt i maten hon kanske satt på toa och blev så jäkla arg när jag ringde att hon aldrig ville prata med mig mer! men det lär jag väll märka om ca 10 min för jag ska ändå ring dit! :D
asså jag kom på en järte random sak plötsligt men visste ni att med vissa mobiler om man skriver fitta så finns det inte i ordlistan men den föreslår dubbelfitta!? är det när det har gått dubbelt så dåligt eller? och ett till ord är hora, det finns inte men då föreslår den negerhora! får det vara så!? aja.. hejsålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar