onsdag 9 december 2009

Min mus sitter fast i datorn!

eller, Karins mus rättare sagt :)
det är typ så karin inleder ett samtal, hon är rätt sweet when you get to know her ändå <3 !
IIIIIIIIH!!!
har pratat med KARIN i en timme, sen avbröt hennes katt oss genom att bajsa i hennes säng, eller nått, va lite svårt att hänga med där på slutet..
vi har haft grova kommunikationsproblem i tiden men vi skiter i det och ler mot varandra istället :D

Hejsan :)
Det här är mitt första inlägg på denna überfina blogg, alla första inlägg suger, så äre bara, men karin sa att jag skulle blogga om vad jag ville. Hon vet säkert vad det första jag tänkte var.. men det blir äckligt om det blir två duktiga bloggare och ett pervo som uttrycker sig här.

Det har varit en ganska sugkukdag om vi skulle tänka på lektioner, läxor och osäkra, idiotiska personer som skulle behöva ta lektioner i att vara människa!

Men jag fattar inte att jag få ha en sån fin vän och en sån fin flickvän, det fattar jag inte, jag är korvstroganoff, ingen makaronipudding, men kanske kan man älska korvstroganoff ändå. Med quorn i vissa fall.

tack o hej!
/Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar