måndag 28 december 2009

MÅSTE BLOGGA!

Hej! måste blogga lite till känner jag! Igår Hade jag och min finaste vän felicia askul<3 Vi satt och pratade i telefonen medans jag fjärrstyde hennes dator hemifrån mig! ( man styr någon annans dator ) Det var sjukt kul!
Jag gick in på hennes bilder och såg en bild på en person och jag ba, åh! är dedär din mormor, å feicia ba, näe... dedär är min mamma!!!!!!! fatta så sjukt pinsamt för mig! men sen sa hon typ att hon gillade den oseriösa fjortisbilden på mig som jag har som visningsbild! åh.. ja,,, den var ju inte oseriös på något vis!! tur att båda gör bort sig! :P <33
vi kom också fram till en massa bra grejjer! På onsdag kommer det hända sjukt mkt bra grejjer! inte sant felicia? ;)
och hur konstigt det än låter har vi bestämt oss för att kajsa ska leva i retret!!!!!! hhahaha! sjukast humor ja! :D menmen ,, jag vet att du förstår fell.. kajsa mmåste vara helt yr i bollen! <333
Ikväll ska jag prata mysiga saker med kajsa i telefonen! <3333
( jaa... dedär lät ju bra! )
Hejsålänge // Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar