måndag 28 december 2009

OJOJOJ!! vem är bloggarkungen nu då!!:D så jävla bäst man är!! aja.. Felicia och kajsa är och bowlar med sina vänner:( och här sitter jag, hemma i min harry potter skrubb alldeles ensam...Så ni fattar vad det betyder! :( aja, jag har iaf min chokladask ;D
vet ni en ganska rolig sak, jag är somsagt vääääldigt uttråkad så jag googlade lite på felicia gregory (Det är inte som du tror felicia! speciellt inte efter gårdagens samtal!! ) hehe! iaf.. titta vad jag hittar för bild!

det kan ju seriöst inte vara slumpen! asså alla ni som känner felicia vet ju att hon fick mvg i princip alla ämnen! Hon är sjuuukt smart på alla sätt och vis och hennes favorit ämne är matte!!!! visst är det sjukt läskigt!! :D
Men det kan nog ändå stämme för när jag letar på kajsa hittar jag denhär:

och letar jag på migsjälv så hittar jag denhära:
Föresten! har ni inget att göra, ring mig! :P
//karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar